Chicago - Twenty 1 (1991)

Label: Full Moon

1. Explain It to My Heart (4:46)
  2. If I Were You (4:42)
  3. You Come to My Senses (3:50)
  4. Somebody Somewhere (4:22)
  5. What Does It Take (4:38)
  6. One from the Heart (4:44)
  7. Chasin' the Wind (4:19)
  8. God Save the Queen (4:20)
  9. Man to Woman (3:57)
  10. Only Time Can Heal the Wounded (4:44)
  11. Who Do You Love (3:19)
  12. Holdin' On (4:14)
avatar van Sven Vermant
0,5
Een van mijn grootste miskopen allertijden.

avatar van kaztor
Mooie hoes ook...

avatar van Raymond S
Ondanks het "afkraken" van deze zilveren schijf, moet ik eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet zo slecht vind. Als je niet van AOR houdt dan moet je dit zeker niet luisteren en kopen.
Mensen die van de Amercian Sound houden ala TOTO hebben er zeker een leuke plaat aan.
Maar het heeft uitendelijk niet meer zoveel meer met de echte Chicago sound te maken. Toch zijn er nummers die naar de oude tijd lonken (blazersessies en herkenbare Chicago vocalen).
Ondertussen is deze cd ook al meer dan 20 jaar oud, waarbij het geluid van 1991 zeker niet misstond.
Anno 2013 blijven de meeste nummers toch nog overeind, waarbij de eerste 5 de beste zijn!

2,5 ster.