Chicago - Chicago 26 (1999)

Alternatieve titel: Live in Concert

1 stem

Label: Chicago

1. Ballet for a Girl in Buchannon (13:28)
  2. (I've Been) Searchin' So Long (4:39)
  3. Mongonucleosis (3:38)
  4. Hard Habit to Break (5:15)
  5. Call on Me (4:33)
  6. Feelin' Stronger Every Day (4:24)
  7. Just You 'N' Me (6:17)
  8. Beginnings (5:50)
  9. Hard to Say I'm Sorry / Get Away (5:38)
  10. 25 Or 6 to 4 (5:53)
  11. Back to You (3:41)
  12. If I Should Ever Lose You (4:30)
  13. (Your Love Keeps Lifting Me) Higher and Higher (4:10)
avatar van liefkleinhertje
Er word op deze CD heel aardig begonnen met Ballet For A Girl In Buchannon van II en die positieve lijn gaat gewoon door met het toch ook wel zeer aardige Feelin' Stronger Every Day ,zo slecht is deze CD dus niet maar de vroegere live albums zijn wel natuurlijk veel beter
Bij het nummer Just You 'N'Me zit zelfs een fluit solo en dat voor Chicago in de jaren 90
Hard To Say I'm Sorry is ouderwets klef maar haalt het niet bij Cetera en het karatejoch
Normaal gesproken kan ik hier wel 3,5* aan kwijt maar de laatste 3 nummers (studio) zijn weer eens vertrouwd waardeloos daarom gewoon maar 3* en dat is voldoende