Sareem Poems - Black & Read All Over (2009)

Label: Mello

1. Enter Sareem Poems (1:18)
  2. Come Get It (3:26)

7. Go Ahead (3:35)
  8. Shake It Up (3:03)
  9. Impossible (4:20)

met Stro en Othello

10. Windows to the Soul (3:47)

met Ragen Fykes

11. Unless You Do (3:29)
  12. She So So (3:16)
  13. More Than Seen (3:34)

met Ohmega Watts en Propaganda

14. See What Happens (4:38)
Ben hier wel benieuwd naar. Bijna alles door Oddisee geproduceerd

Tot nu toe goeie beats alleen Sareem zelf vind ik wat tegen vallen..

avatar van Rhythm & Poetry
Ik vind de producties nog weinig bijzonder en dat is jammer want Oddisee kan veel beter. Dat heeft hij alleen dit jaar al vaak genoeg laten zien. Niet dat de producties slecht zijn maar ik verwacht gewoon wat meer van Oddisee. Er staan een aantal aardige nummers op zoals Hard Labor en See It, met Come Get It en Shake It Up staan er ook weer twee erg matige nummers op en zo houdt het elkaar wel in balans. Black & Read All Over is matig niet meer en niet minder.

Rene1979
Wat zijn wij het weer eens

avatar van Sjaakspeare
'Unless You Do' vind ik in ieder geval vet, vooral wat de productie betreft.

Mb.
Is dit niet gewoon Sharlok Poems?

avatar van Chrisseh
Yessir.

Ik kende de man ook al als Sharlock Poems van zijn album Blooming Sounds. Is overigens wel een leuk album, maar niet echt goed genoeg dat ik dit ga checken.

Rene1979
Ik heb hem toch nog wat vaker geluisterd en vind hem toch weer een stuk beter,.