Thomas Dybdahl - Thomas Dybdahl (2009)

Noorwegen

11. One Day You'll Dance for Me New York City
  12. Rise in Shame
  13. If We Want It, It's Right
avatar van muziekobsessie
wat een aanfluiting nu al een verzamelplaat bah

Davez
Ja best jammer dit.

avatar van muziekobsessie
of toch niet, de extra dvd van Paradiso wel erg tof!! Dan download je toch gewoon allen die...

Ach, het is misschien wat overdreven voor een artiest van dit kaliber om na 4 albums met een verzamelaar te komen. Feit is dat de muziek lekker blijft en vrij tijdloos klinkt ook als ze bij elkaar gekwakt worden op 1 album.

avatar van Rudedadude
Ach, het kan een poging zijn om 'het grote publiek' te bereiken met het beste van zijn eerste 4 albums, die er wat voor terug zouden schrikken om ze apart te beluisteren. Het lijkt mij een aardige kennismaking met zijn werk.

avatar van Carolaah
Ik blij, zie ik eindelijk weer een plaat van Dybdahl in de winkel staan..
Ik heb zwaar spijt dat ik One day you'll dance for me toendertijd niet aan heb geschaft, nu kan ik hem nergens meer vinden (oké niet heel hard gezocht, maar bij de Plato en bol.com niet meer te krijgen).

Maar goed, toen ik zag welke nummers er op stonden vond ik het ook een beetje jammer.. ik bedoel, ja het is een mooie collectie aan songs.. Maar waar slaat het op? waarom nu een verzamelplaat inderdaad..

Jammer, toch liever een regulier album

avatar van AOVV
Het is in ieder geval een leuke manier om kennis te maken met Thomas Dybdahl. Ik heb z'n laatste ('Waiting For That One Clear Moment') beluisterd, en goed bevonden. Deze heb ik ook in huis gehaald. Na enige tijd vandaag toch eens beluisterd, en het smaakt naar meer. Ik denk dat ik binnenkort maar eens op zoek ga naar wat studioplaten van Dybdahl, want wat hierop staat, klinkt erg mooi!

avatar van Carolaah
Mja ik heb hem vandaag ook maar aangeschaft, aangezien z'n platen verder niet heel makkelijk te krijgen zijn (althans One day you'll dance for me en That great october sound)..
Dit is wel een fijne selectie van zijn songs.. Desalniettemin houd ik ook niet van verzamelplaten, meer een principieel iets

Bij Itunes gedownload maar er staan op deze CD nog 4 nummers extra op (live)
allemaal prachtig.