Solar Fields - Mirror's Edge Original Videogame Score (2009)

1 stem

3. Jacknife (6:25)
  4. Heat (7:01)
  5. Ropeburn (7:15)
  6. New Eden (7:52)
  7. Pirandello Kruger (7:08)
  8. Boat (7:30)
  9. Kate (7:13)
  10. Shard (7:16)
  11. Lisa Miskovsky - Still Alive (4:34)
  12. Lisa Miskovsky - Still Alive [Instrumental] (4:29)
Mooi album. Ik vond de muziek ook heel mooi in het spel zelf. Het is zowat een actie spel maar niet echt actie muziek. Het is meer rustige muziek. Er zitten goede nummers bij.

avatar van andnino
Geheel passend bij de game (futuristisch, veel gebruik van lichte kleuren en een zweverig gevoel) een ware ambient-soundtrack. Ik heb een uitgebreide versie, met ambience- combat- puzzle- en chase-versies van bepaalde nummers. Mijn geluidskwaliteit is ook niet super, dus ik ga nog eens op zoek naar een betere, maar de muziek is zeer goed te doen. In de game al helemaal, maar apart daarvan ook prima te beluisteren.