Notes to Self - A Shot in the Dark (2009)

Canada

12. What I Am
  13. Yellow & Grey [Remix]
  14. Negative Space
avatar van Rhythm & Poetry
Plaatje nu al een aantal keer opgezet en ik vind Notes To Self een erg fijne groep om naar te luisteren. De Canadese versie van Dilated Peoples vind ik het. Alhoewel ik ze nog niet zo goed vind als DP zijn er wat overeenkomsten. Ze maken tracks met DP en de sound die ze voortbrengen is regelmatig met die van de heren uit LA te vergelijken. Lekkere nieuwe muziek met een oldskool randje. Niet al te ingewikkelde raps, maar puur voor de ontspanning. Het luistert gewoon prima weg.

Tof album . Voor lekker met dit zomerse weer --> Days Like These

Rene1979
Ik ga dees ook is tjekke

luistert lekker weg, digg je dilated peoples dan digg je dit ook

Rene1979
Toch vind ik het ook weer niet zo op dilated lijken. Goed is het zeker wel..

Rene1979
4 voor mij heerlijk plaatje dit wat mij toch niet aan dilated doet denken. Meer een beetje upstarts achtig.