Eryn Non Dae - Hydra Lernaïa (2009)

Frankrijk
Label: Metal Blade

1. When Time Elapses (7:05)
  2. Blistering Hate (5:19)
  3. Existence Asleep (7:00)
  4. The Decline & the Fall (6:10)
  5. Lam Tsol-Oua (2:33)
  6. Through Dark Skies (4:32)
  7. Opposites from Within (6:48)
  8. Echoes of Distress (4:37)
  9. Pure (11:01)
avatar van knoltor
Frankrijk heeft met bands als Gojira, Scarve en Hacride een behoorlijke naam opgebouwd op het gebied van de vooruitstrevende metalbands. En met Eryn Non Dae hebben ze er weer eentje bij.
Echter, wat de kwaliteit betreft is deze band niet helemaal in één adem met bovenstaande bands te noemen. Slecht is het allerminst, maar echt memorabel is het ook niet. Echt goede songstructuren zijn moeilijk te vinden en ook eindigt het album een beetje abrupt.
Hier zit echter wel meer in, dus wie weet groeit het album nog. En anders komt het vast bij de opvolger.