Izah - Finite Horizon / Crevice (2009)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Finite Horizon (11:16)
  2. Crevice (11:17)
avatar van Joy4ever
Hier mogen we als Nederland trots op zijn. Hopelijk krijgt deze EP dan ook vervolg. Prachtige metal vol emotie. Top.

avatar van snarf349
Ik heb deze als gratis download van het www afgehaalt. Sodemieter! dat is een goeie deal. Neerlands hoop.

Mooie toevoeging Tom.

avatar van Don Cappuccino
Een erg goede EP van Izah uit Tilburg. Ik heb hem via hun pagina op Last FM gedownload, een klik en hij was zo binnen. Gaaf dat er zulke goede muziek uit Nederland komt.

avatar van Joy4ever
Regarding the full-length: it's definitely coming! We're heading into the studio this summer, so we hope to release it this year! Follow us on facebook to keep yourself updated.

Bron: Last FM

avatar van Don Cappuccino
Ze zijn bezig met nieuwe nummers en ze staan op 1 april in het voorprogramma van Animals As Leaders in de 013. Dat gaat leuk worden!

avatar van MindkillerNL
Dat gaat me toch een tof avondje worden, ben er zeker weten bij!