Ada - Adaptations Mixtape #1 (2009)

Duitsland
Electronic
Label: Kompakt

1. Tracey Thorn - Grand Canyon [Ada Rmx] (8:44)
  2. Fizzmann [Dee Pulse Rmx] (5:33)
  3. Booka Shade - Vertigo Vs Cha [Ada Rmx] (6:27)
  4. Brant feat. Mr. Report - Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me [Ada Remix] (6:12)
  5. Maps [Michael Mayer & Tobias Thomas Mix] (8:15)
  6. Alex Smoke - Never Want to See You Again [Ada Rmx] (5:56)
  7. Eve [DJ Koze Remix] (8:27)
  8. Lovestoned (6:41)

met Raz Ohara

9. Andi Teichmann - Tape [Ada Mix] (5:19)
  10. Living It Up (5:40)
  11. Forty Winks (7:17)
  12. Our Blindhouse (Each and Every One) (2:39)

met Cosmic DJ

avatar van Gyzzz
Kent iemand meer soortgelijks als het eerste nummer? Warme zanglijnen die net iets meer stijl en iets meer unieks krijgen door de puntige electronica die hen begeleiden. Dus met name nummers waarbij de zanglijn niet in dienst staat van de technobeats maar andersom.

avatar van Suicidopolis
Gyzzz schreef: