Susanna and the Magical Orchestra - 3 (2009)

Noorwegen

8. Subdivisions
  9. Come On
  10. Someday
avatar van The Scientist
al luisterervaringen? Ik ben iig weer ontzettend benieuwd.. vond haar solo-platen wat minder, ben benieuwd wat ze met de Magical Orchestra erbij weer doet.

avatar van ChrisX
Subdivisions, zou dat het Rush nummer zijn?

ja... dat is het, een van de 2 covers, de andere is Another Day van Roy Harper

avatar van Groenteboer
Het album staat op de luisterpaal deze week. Ben em nu aan het luisteren, klinkt best gaaf eigenlijk. Maar ik ken haar vorige albums niet. Ik ging enkel af op de tag 'intiem'. En dat is het.

avatar van The Scientist
van de andere kan ik zeker Melody Mountain aanraden, allemaal covers, maar wel wonderschoon, haar solo-platen e het debuut vind ik persoonlijk wat minder, Melody Mountain is de enige die ik frequent luister...

Deze bevalt me tot nu toe trouwens ook best aardig

avatar van ChrisX
The Scientist schreef:
ja... dat is het, een van de 2 covers, de andere is Another Day van Roy Harper

Mooie uitvoering van Susanna maar er is er 1 die nog mooier is gedaan door Kate Bush en Peter Gabriel voor één van haar kerst tv-shows. Hartverscheurend mooi.