Reigning Sound - Break Up...Break Down (2001)

Label: Sympathy For The Record

1. Since When (2:23)
  2. I Don't Care (2:33)
  3. You Don't Hear the Music (3:11)
  4. Goodbye (3:51)
  5. As Long (2:59)
  6. Want You (2:51)
  7. So Goes Love (2:34)
  8. Take a Ride (4:43)
  9. Waiting for the Day (3:28)
  10. So Sad (3:24)
  11. I'm So Thankful (3:01)
avatar van mayhemblik
Wat een stem, wat een gitaar, wat een bas, wat een drums, wat een orgel, wat een piano, wat een teksten oftewel........ WAT EEN MUZIEK!!!!!
Ik heb al heel wat traantjes geplengd bij deze belachelijke mooie plaat, Greg C. is één van de mooiste liedjes schrijvers van dit moment.
Tip: draai dit in godsnaam niet als je liefdesverdriet hebt want dan maak je er geheid een eind aan.

avatar van dj maus
Alleen al kopen voor de tearjerker "I'm so thankful", het beste nummer dat Greg ooit schreef!

avatar van Juveniles
mayhemblik schreef:

avatar van Juveniles
dj maus schreef:

"Goodbye" mag er ook zijn, maar in feite het hele album, 1 van hun beste. Dit doet extreem watertandend uitkijken naar de nieuwe Reigning Sound, ook al zijn ze niet meer de oude, maar Cartwright zal nooit een slecht nummer schrijven.