Oh No - The Disrupt (2004)

Label: Stones Throw

1. I'm Here (Intro) (2:29)
  2. Right Now (3:04)

8. The Ride (3:56)

met MED

9. Getaway (3:33)

met Aloe Blacc

10. I Can't Help Myself (3:29)

met Stacy Epps

11. Every Section (2:45)

met Cornbread

12. WTF (2:29)

met Wildchild

13. My Aggin (2:30)
  14. Take Another (Blunted Conversations) (3:48)
  15. Green Tree (1:06)

met Dudley Perkins

16. Chosen One (2:40)
  17. On My Way (3:59)
JustaRascal
Best leuk album als achtergrond muziek. Move is bij verre het meest vette nummer van de cd.

J. Dilla Donuts
Hoewel ik Oh No als MC niet hoog heb zitten heb ik een groot zwak voor fijne beats, iets waar Oh No wel degelijk verstand van heeft. Met Madlib als grote broer kun je horen dat de familie Jackson iedere keer weer weet te scoren als het om muziek gaat. Dat Stones Throw iedere keer weer met topalbums komt zal velen niet ongemerkt voorbij zijn gegaan, de toekomst zal naar mijn mening nog veel gaan brengen. Wellicht een collab van de Jacksons in de toekomst? Who Knows. Hou de komende tijd zeker Stones Throw in de gaten.

Dope cover trouwens

JustaRascal
Dat zeker, dat is meestal wel dik in orde bij Stones Throw.

JustaRascal
Me stem verhoogt, vind hem na 2 extra luisterbeurten toch best tof klinken. Vooral de 2e helft is sterk.

avatar van Osiris Apis
Bij de woorden 'best tof' denk ik niet aan 5*.

JustaRascal
Tja, dat ligt aan wat ik met best tof bedoel. Maar ik heb hem nog een keer geluisterd en ik ga toch maar voor 4.5.

Rene1979
Ik vond het laatste album van oh no al erg goed! Nu kwam ik deze tege nu voor een tientje! En ook dit album is top! Al is oh no geen top mc. Toch erg fijne beats weer van mij dus een 3.99*

Tweede helft is inderdaad beter. Toch is dit niet helemaal 'mijn soort hiphop'. Beetje te laidback. Dan vind ik zijn Exodus een stuk funkier, afwisselender en minder gedateerd klinken.