Trey Songz - Ready (2009)

R&B
Label: Atlantic

1. Panty Droppa (Intro ) (1:22)
  2. Neighbors Know My Name (3:08)
  3. I Invented Sex (4:09)

met Drake

4. I Need a Girl (3:41)
  5. I Need a Girl [Remix] (3:41)

met Fabolous en Teyana Taylor

6. One Love (4:25)
  7. Does He Do It (3:01)
  8. Say Aah (3:30)

met Fabolous

9. LOL Smiley Face (4:10)

met Gucci Mane en Soulja Boy

10. Ready to Make Luv (1:22)
  11. Jupiter Love (4:36)
  12. Be Where You Are (4:01)
  13. Successful (4:29)

met Drake

14. Black Roses (3:36)
  15. Love Lost (3:47)
  16. Hollalude (1:17)
  17. Holla If You Need Me (4:08)
  18. Yo Side of the Bed (4:13)
avatar van RestLove
Hoewel Trey Songz met zijn eerste album nog een goede aanwinst voor de R&B-wereld leek te zijn, heeft hij die belofte niet ingelost. Zo telt deze plaat nogal wat 13 in een dozijn 'arrenbie'. Meneer Songz lijkt maar één interesse te hebben: drie letters en het eindigt op ex. Toch jammer aangezien de Anticipation mixtape wel goed was. Tot overmaat van ramp hebben ze het beste nummer van die tape (Yo side of the bed) ook nog eens gigantisch verknipt voor deze plaat. 2 magere sterretjes en vooral Ready voor de afvalbak.

1,5
ik ben het volledig met je eens, naar mijn mening staat er maar 1 goed liedje op, Black Roses, maar voor de rest pfff

SPAROOD
Ja, dit werkt in Amerika wel. Volgens mij zal deze muziek in Nederland nooit echt populair worden. Tuurlijk het word wel geluisterd, maar het is geen top 40 materiaal hier. Niet dat top 40 materiaal nou goed is, maar het zegt wel wat.

avatar van isabellax
Even serieus, jullie weten niet hoeveel mensen hier naar luisteren nu. Hij is echt de bestee.

avatar van RestLove
isabellax schreef:

Nee, dat weet ik niet, maar dat is gelukkig ook nog geen maatstaf voor kwaliteit.

avatar van MJ_DA_MAN
isabellax schreef:
Je geeft Rammstein een 0,5*. Kijk even hier met me mee naar het aantal keren dat deze heren platinum zijn gegaan. Tig keer meer verkochte platen dan meneer Songz, dus nu zie je dat je poep praat. Beter ga je berichten bij Kempi plaatsen, want dan valt er tenminste nog wat te lachen.

avatar van Kid
Kid
Persoonlijk vind ik dit WEL een goed album. Het album gaat inderdaat veelal over gelachtgemeenschp Dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Je moet deze CD gewoon op de juiste moment opzetten, en dan is hij helemaal te genieten.. Vind de stem van Trey in ieder geval heel relaxed! 4.0*

MJ_DA_MAN schreef:

Dus? Dat is toch mijn smaak. Maak er dan niet zo'n groot probleem van ! Ik en echt iedereen op mijn school ofzo zijn gek op hem. Maar jij bent al twintig, dus laat maar. Je weet niet beter.;)

avatar van meow9001
ik vind dit album eeeeecht super !!!!!!!

meow9001 schreef:
ik vind dit album eeeeecht super !!!!!!!

Ik ook !

avatar van MJ_DA_MAN
isabellax schreef:

Ah ja, mijn bericht is zo kansloos en hopeloos dat ik reddeloos overkom. Ik hoop overigens voor jou dat je ouder dan 13 bent, anders zie ik het resterende van je leven sober in m.b.t. de hoogstaande en fascinerende berichten die je tot nu toe hebt geplaatst op deze site.

X-man
MJ_DA_MAN schreef:

Hij is echt de beste. Hahahaha, wat een bericht ook he. Ze zouden een leeftijdsgrens moeten instellen op musicmeter en dan '18 jaar en ouder'. Dat zou al een hoop van dat soort nutteloze posts schelen.

avatar van Pooiertje
Goed plan ja

t-h-y-$
Ik ben nog gee 18
maar ik snap je punt wel

avatar van Kid
Kid
Nog steeds zet ik deze plaat regelmatig op, en hij blijft goed. Reden voor mj om hem met een halfje te verhogen. Voor mij is elk nummer op het album gewoon goed. Als je houd van moderne R&B met oude soul elementen met als onderwerp seks en liefde dan is dit helemaal voor jou. Kan goed begrijpen waarom mensen dit album niet goed vinden, maar ik heb gewoon een zwak voor de muziek van meneer songz.