Madness - Total Madness (2009)

Alternatieve titel: All the Greatest Hits & More!

Ska
Label: Lucky Seven

1. One Step Beyond (2:19)
  2. Baggy Trousers (2:27)
  3. House of Fun (2:45)
  4. Our House (3:10)
  5. Embarrassment (3:04)
  6. My Girl (2:41)
  7. It Must Be Love (3:20)
  8. Wings of a Dove (2:59)
  9. The Sun and the Rain (3:28)
  10. Grey Day (3:38)
  11. NW5 (3:48)
  12. Cardiac Arrest (2:52)
  13. Tomorrow's Just Another Day (3:14)
  14. Driving in My Car (3:18)
  15. Bed and Breakfast Man (2:31)
  16. Lovestruck (3:50)
  17. One Better Day (4:01)
  18. Michael Caine (3:34)
  19. The Return of the los Palmas 7 (2:33)
  20. The Prince (3:20)
  21. Shut Up (2:51)
  22. Madness (2:38)
  23. Night Boat to Cairo (3:24)
  24. Johnny the Horse * (3:19)
  25. Drip Fed Fred * (4:13)
totale tijdsduur: 1:11:45 (1:19:17)
avatar van IntoMusic
Zoveelste verzamelaar. Nog even en het aantal verzamelaars haalt het aantal studio-albums in.

avatar van TerryA
IntoMusic schreef:

maar als verzamelaar is het wel zeer goed en geeft ook aan hoe briljant ze waren in begin jaren 80 met hun sound (en lyrics)

ja sorry hoor, maar dit gaat mij toch zelfs te ver...

ik ben 19, dus een relatief jonge madness fan. Vond ze op pinkpop helemaal geweldig, ken bijna elk nummer, heb er tshirts van, maar ze kunnen niet bezig blijven met uitmelken van deze hits...

dit is echt té commercieel en dat vind ik niet madness muziek waardig

avatar van Dibbel
Dit is dan de verzamelaar (een van de?) van Madness, die ik heb. Alle hits staan erop, dus ik ben tevreden. Van de wat wildere skapop in het begin tot en met de intelligente en altijd toegankelijke popsongs van de latere jaren. En altijd kraakhelder geproduceerd en lekker de speakers uitkomend.
Ik zet dit regelmatig op. 5 sterren dus.