Lange Frans - Praktijk Ervaring (2008)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Kanonkop Freestyle (3:14)

met Brutus

2. Mokum (3:09)

3. Motten (3:48)

met Willie Wartaal

4. NL (5:16)

met Extince, Winne, Kempi, Nina en Jiggy Djé

5. Nachtwerk (2:35)

met Jobba

6. Stem van de Straat (3:42)
  7. Dromen (3:59)

met Mark Dakriet

8. De Deal (1:59)
  9. Marihuana (3:17)

met Killa Pzi en MC Sranang

10. Laat Mij Maar Gaan (4:11)

met Robert Leroy

11. Tof Doen (2:15)

12. Bitches Ho's (2:34)

13. Gek Doen (3:05)

met DJ MBA

14. Cross That Line (4:47)

met Akon en Rick Ross

15. Zwaard van Damocles (4:20)

met Sef Thissen

16. Bitches Ho's [Remix] (4:47)

met Zwarte Sjaak en Gibelo

17. Amsterdammers Steek Je Middelvinger Op (2:15)

avatar van MAS
MAS
Wat moet dit voorstellen? Met Akon en Rick Ross? En de possecut van Extince zijn album er op?

avatar van rickysluys
MAS schreef:

Lange had negen maanden niets te doen en bedacht het plan om even al die losse tracks, freestyles, features, etc bij elkaar te zetten. Voor jullie, de mensen. Nu exclusief te downloaden via State en 101 Barz.

Bron: http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=4512

avatar van UmindC
Hoort dit dan wel onder reguliere albums?

avatar van MJ_DA_MAN
Nee natuurlijk niet.

avatar van VforVictor
toch wel goede mixtape dit. Frans laat horen dat ie het best zonder Baas B kan. Zijn rijms zijn niet altijd even hoogstaand maar hij klinkt wel altijd lekker int gehoor. Vooral de nummers met Zwarte Jack zijn grappig en steken boven de rest uit. 3,5 ster voor deze cd.