Maxim - Hell's Kitchen (2000)

Electronic
Label: XL

1. Hadrian's Wall (1:18)
  2. Killing Culture (4:17)
  3. Carmen Queasy (4:02)

met Skin

4. Spectral Wars (4:00)

met Divine Styler

5. Hell's Kitchen (4:30)
  6. Scheming (4:06)

met Trina Allen

7. Worldwide Syndicates (4:34)

met Tony Titanium

8. Soul Seller (3:34)

met Trina Allen

9. Universal Scientist (3:45)

met Blood of Abraham

10. My Web (4:29)
  11. Dominant Genes (3:34)
  12. Backward Bullet (5:30)

met Chris Corner

avatar van Jordy
Destijds helemaal genegeerd (door mij), maar er staan toch best wat aardige tracks op. Carmen Quesy bijvoorbeeld.

avatar van thomzi50
Dat is dan ook gelijk het hoogtepun, Carmen Quesy

avatar van Bert Wasbeer
1,5
Laten we aardig zijn: 1,5*

avatar van FunkStarr
Een verassend goed solo album, die meteen goed van start gaat(Hadrian's wall) en eigenlijk geen slechte track bevat.
Het is ook maar net waar je van houdt, ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen dit album waardeert.
Nummer 1 t/m 5 zijn zeer goed naar mijn mening, daarna zakt het ietsje in maar blijft het nog steeds lekker om naar te luisteren.
Spectral wars en hell's kitchen zijn naar mijn mening de hoogtepunten, maar zoals gezegd een heel lekker album.

avatar van Tijn79
Bij mij zijn alleen Carmen Queasy en Scheming blijven als zogezegde ''lekkere tracks'

avatar van Rumour
Helemaal niet zo gek, naast het bekende Carmen Queasy zijn vooral Soul Seller en My Web erg lekker.

avatar van RogerV
Niet onaardige cd die echter snel weer in de vergetelheid verdween. Als Prodigy fan wilde ik hem wel hebben.

avatar van UK-Choonz
Nooit begrepen waarom dit zo afgekraakt werd. Maxim is misschien niet zo goed als Liam maar verder is dit toch best wel leuke muziek. En een divers opgezet albumpje.

avatar van Luca Brasi
Vergeten cd. Carmen quesy werd een hitje en heeft een dreigende sfeer. Scheming is ook een lekker nummer. Verder nog wat duistere nummers her en der, zeker ook wat matige nummers. Niet zo hard als prodigy.

avatar van FunkStarr
Na jaaaaaaren weer eens opgezet. Blijf het een zeer goed album vinden. Gaat halfje omhoog.