Total 10 (2009)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: Kompakt

1. DJ Koze - 40 Love (7:00)
  2. Thomas / Mayer - Total 9 (6:30)
  3. Justus Köhncke - [It's Gonna Be) Alright (Dirk Leyers Mix] (10:00)
  4. Shumi - The Wind and the Sea (7:33)
  5. Sam Taylor-Wood Produced by Pet Shop Boys - I'm in Love with a German Film Star [Gui Boratto Mix] (7:26)
  6. Ada - Lovestoned (7:09)
  7. Coma - Sum (7:24)
  8. Gui Boratto - No Turning Back (Wighnomy's Likkalize Love Rekksmi) (7:16)
  9. Nicolas Stefan - Closer (7:01)
  10. Jonas Bering - Who Is Who (5:28)
  11. Justus Köhncke - Give It to Me Easy (8:25)
  12. Matias Aguayo - Walter Neff (5:50)
  13. Mayburg - Each and Every Day (5:14)

met Ada

14. Gotye - Heart's a Mess [SuperMayer Mix] (8:13)
  15. The Field - The More I Do [Thomas Fehlmann Mix] (8:04)
  16. Burger / Voigt - Wand aus Klang [It's a Fine Line Mix] (9:16)
  17. Wassermann - Berg und Tal [Instrumental] (6:46)
  18. Jürgen Paape - Ofterschwang (4:33)
  19. Reinhard Voigt - Am Limit (7:30)
  20. Mugwump - Ignored Folklore (6:27)
  21. Pachanga Boys - Fiesta Forever (4:16)
Denk je uitgekeken te zijn op de minimal-techno, komt de altijd goede Kompakt-verzamelaar weer langs. Lekker afwisselend met een paar uitschieters van Koze, Michael Mayer, Voigt en vooral Paape (feestnummer!)

avatar van Prudh
Lekker polonaise doen met Oftenschwang (voor het eerst live gehoord in fucking Venlo of all places) (en dan ook nog eens te bedenken dat ik mensen die de polonaise doen doorgaans zweren toewens), maar ook dagdromen met de al wat oudere SuperMayer remix van Heart's a Mess. Daarnaast allerlei lekkers wat we wel van Kompakt gewend zijn, ook al slaan ze soms een wat minder serieuze (en wat meer poppy) weg in. Vamos a la fiesta!

avatar van Antie
Kompakt weet me al een tijdje niet meer te verbazen.
Alleen misschien het feit dat ze blijven kwaliteit maken.
En ja het klinkt allemaal iets meer poppy, wat bij de vorige release ook al het geval was.
Maar toch blijf ik trouw deze reeks volgen

Begint wel belachelijk geniaal met dat tennis-intro.

Nog nooit zoiets gehoord volgens mij, maar DJ Koze is dan ook een held uit de buitencategorie.

tuktak
retecommerciele verzamelaar, waar coma - sum er uitspringt, prachtige track.

Yup, da's ook een van mijn vinkjes. Heerlijk nummer.

avatar van peterb
Ik vind Oftenschwang wel echt een klapper van formaat. Kom d'r maar eens op! Een meer dan terecht applaus aan het eind van dit nummer.