Ingeborg - Dertien Daarom Droom (1992)

Belgiƫ
Label: HKM

1. Zalen Vol Muziek (3:54)
  2. Ik Val (4:09)
  3. Droom (4:29)
  4. Te Laat (3:41)
  5. Is Er Iemand? (3:06)
  6. Water bij de Wijn (4:10)
  7. Waarom (3:31)
  8. Grijns (2:18)
  9. Kon Ik Maar Slapen (3:04)
  10. Stemmen op de Gang (4:26)
  11. Zondag (4:48)
  12. Vreemde Bui (4:31)
  13. Ieder Woord, Zijn Verhaal (3:00)
avatar van friday the 13 th
Uitstekende luistermuziek! Deze dame kan perfect Vlaamse muziek maken. Ik heb dit album en Hartrock onmiddelijk gekocht toen ik het onlangs ergens in de bakken zag liggen.

Topnummers van dit album zijn "Waarom", "Kon ik maar slapen", "Water bij de wijn" en "Vreemde bui". Vooral die laatste twee reken ik tot het echte topmateriaal van dit album. Perfect gewoon!

"Grijns" en "Ik val" vind ik te simplistisch en te druk. "Zalen vol muziek" is een groeier en is best goed geworden. "Zondag" vind ik de minste door zijn Disney-uitstraling.

In zijn geheel in dit een zéér sterk Vlaams album!