Malcolm Holcombe - Another Wisdom (2003)

Roots
Label: Purple Girl

1. The Station (3:27)
  2. Bring the Water on Down (3:46)
  3. Woman Missin' (3:58)
  4. Love Abides (3:23)
  5. Mister in Morgantown (4:05)
  6. Another Wisdom (3:45)
  7. Sleepy Town (2:42)
  8. Marvalene's Kitchen (2:59)
  9. Who Carried You (3:01)
  10. Captured by Paradise (4:06)
  11. Grace in Sand (3:40)
avatar van bas2204
Blijft een heerlijke CD om zo af en toe te beluisteren van een heel erg onderbelichte artiest

avatar van Silky & Smooth
Dit album werd gedraaid in een een oud, stoffig platenwinkeltje en ik moest het hebben. Fantastisch album!

avatar van Lura
Silky & Smooth schreef:
Hij is inderdaad geweldig, Malcolm Holcombe, totaal onbekend op MusicMeter. Maar niet alleen hier, ook op de zogenaamde Amerikaanse autoriteit op het gebied van muziek, Allmusic. Slechts zijn eerste drie solo albums krijgen een recensie, schande! Deze krijgt slechts drie sterren