Joe Budden - Joe Budden (2003)

Label: Def Jam

1. Intro (2:03)
  2. #1 (4:04)
  3. Pump It Up (3:44)
  4. Pusha Man (4:18)
  5. U Ain't Gotta Go Home (4:54)
  6. Walk with Me (5:35)

10. Ma Ma Ma (4:24)

met 112

11. Calm Down (5:17)
  12. Focus (4:03)
  13. Give Me Reason (3:07)
  14. Stand Up Nucca (3:18)
  15. 10 Mins (10:05)
  16. Real Life in Rap (4:23)
  17. Porno Star (3:13)
mes-one
Focus blijft toch een briljant nummer.

Sowieso een onderschatte rapper dit. Die Mood Muzik mixtapes van 'm zijn ook erg sterk.

Roerbakmie
Walk with me vind ik een geweldig nummer!

avatar van The SS
heel goed album vind maar 2 nummers minder goed: pusha man en calm down. de rest is goed tot erg goed. album krijgt van mij een 4*
kan nog stijgen.

Rene1979
Dit album krijgt een 3 van mij.
De kwaliteit ligt lager dan waar ik normaal naar luister,
Weet nog dat ik dit album voor 5 euro kocht voornamelijk voor pump pump pump it up!

FelipeGutiérrez
Kwam Pump It Up weer eens tegen door een neppe Oxymoron leak, waar alleen maar pump it up in zat. Nostalgie.

avatar van Oortrommel
Degelijk albumpje van een MC die nog niet helemaal tot wasdom kwam anno 2003. Gelukkig zijn we nu 11 jaar verder en een toegevoegde waarde als MC rijker. Slecht is het album nergens, echt goed ook nergens. Leuke single by the way, die ik nog geregeld draai.

avatar van Shelter
beats zijn wel tof, raps klinken zeer gehaast.
Zijn stem geluid is een beetje als Chino XL maar kwa rap 10 klassen lager.