Julian Sas - For the Lost and Found (1999)

Blues
Label: Corazong

1. This Time, My Time (3:31)
  2. I Ain' T Afraid (3:59)
  3. Working Man's Blues (4:58)
  4. High and Low (5:08)
  5. Direction Blues (4:26)
  6. Make My Water (3:46)
  7. Spellbound Woman (3:04)
  8. Blues for J (8:56)
  9. Don't Tell Me No Lies (3:45)
  10. Life's Devil Ride (3:06)
  11. Driftin' Boogie (5:27)
  12. Blues for the Lost and Found (6:56)
  13. Restless Heart (3:05)
avatar van BenZet
Heel sterk album van deze Nederlander. Sterk uitgespeelde nummers en het prachtige Blues for J. Live is dit beslist een heel goed nummer. Luister ook eens naar zijn latere albums en zijn live werk. Erg goed!

avatar van Rinus
Erg goed album van Sas. Lekkere bluesrock, afgewisseld met langzamere stukken. Soms met een behoorlijk rauw randje, soms met een hele gevoelige snaar. Je hoort duidelijke Gallagher invloeden soms. Erg goede productie. Dit album is een genot om naar te luisteren. Hij doet niet onder in vergelijking met andere internationale blues grootheden.