Aesop Fables - Living the Dream While Awake (2009)

Label: Study

17. True Guidance

met Bicasso

18. Fast Times at Hoover High
Rene1979
Ziet er leuk uit.. met de gasten die erop staan..
Maar wie is Aesop Fables?

avatar van Shelter
Lijkt me gewoon Aesop Rock...
Aan de features en album cover te zien...pseudoniem of zo?

avatar van BoordAppel
Nee, het is een alias van Aesop.

avatar van Rhythm & Poetry
Moving at the Speed of Life is al een wat ouder nummer, ik kende het in ieder geval. Een fijn nummer is het zeker, sterker nog het is een erg fijn én verslavend nummer. Ook de rest van het album heb ik nu een keer beluisterd, de bijdrages zijn vaak wel leuk en Aesop Fables zelf doet het ook helemaal niet onaardig. Echt super (op de track met Slug dus na) wordt het mijn inziens nergens, maar ik moet het nog wel wat aandachtiger beluisteren.

Rene1979
Moet dit nog even tjekken

leuk LL album

avatar van P.O.W.
Fast times At Hoover High is echt een superrelaxed nummer, onverwachte topcd dit. Luister em al een paar maanden af en toe eens, als ik in een kalme mood ben.