Nerf Herder - How to Meet Girls (1999)

Rock / Punk
Label: Honest Don's

1. Vivian (2:46)
  2. Courtney (2:47)
  3. Lamer Than Lame (3:37)
  4. Feeling Bad (2:20)
  5. Pantera Fans in Love (3:20)
  6. 5000 Ways to Die (2:59)
  7. She's a Sleestak (3:20)
  8. Jonathan (2:19)
  9. For You (1:59)
  10. Life on Mars (3:42)
  11. Pervert (2:38)
avatar van starbright boy
Werden een beetje groot in de in navolging van Weezer. Maar eigenlijk stukken platter. Maar heb ik hier een heel groot zwak voor. Punky meezingliedjes van nerds die eigenlijk liever chick-versierende hardrockers hadden willen zijn.

Leukste nummer van dit (leukste) album is Pantera fans in love. Een lief en grappig liedje over twee verliefde hardrockpubers.

A candlelit dinner, now we're holding hands
I taught you how to draw your first pentagram

Gave hoes!

avatar van Jordy
Oeh, de Nerf Herder van de Buffy theme??

Jordy schreef:
Oeh, de Nerf Herder van de Buffy theme??

Jep, Nerf Heder is een echt een goeie band. Zoveel ken ik er niet van maar de nummers klinken leuk.

Jammer dat Nerf herder niet doorbrak na de Buffy theme. Vonda Sheperd werd wereldberoemd (heel even dan) na Ally mc beal. The rembrants, dat verhaal is wel bekend, Mark Snow etc. etc. etc. Voorbeelden te over, maar ja nu kan ik af en toe nog eens mensen verblijden met deze muziek.