Dixon - Temporary Secretary (2009)

Duitsland

15. Cortney Tidwell - Watusii [Daphni Remix]
  16. Âme - Setsa
  17. Tokyo Black Star - Sepiaphone
avatar van Goodfella
Onlangs pas voor het eerst live gezien tijdens Lowlands, en ondanks het kutgeluid was ik al snel totaal overtuigd van 's mans heerlijke eigen stijl.

Met Temporary Secretary gaat 'ie verder waar het op de dansvloer ophoudt. Alle tracks eerst opgeknipt en vervolgens geremixt - het zou zomaar interessanter kunnen klinken dan het is, maar Dixon maakt er een wonderschoon en superchique geheel van. Geen scherpe kantjes of bijzonder experimenteel gedoe, wel prachtig ingetogen, melodieuze, dromerige, extreem muzikale, diepe house vol fijne poprandjes.

Beter dan Body Language, en in de toplijsten van dit jaar.

avatar van Leonard91
Mooi plaatje inderdaad. Niet erg verassend, maar het blijft leuk.

Ik meen duidelijk Aphex Twin te herkennen tijdens Law Of Return, hoe heet dat nummer ook alweer? Het past in ieder geval perfect (of ben ik gewoon gek geworden en heeft het niets met AT te maken?)

Code 718 - Equinox [Henrik Schwarz mix], wat een track!

avatar van -SprayIt-
Dit is dé ideale dans- en workoutplaat, wat een heerlijk sfeertje. Stilzitten is er absoluut niet bij!