Archive - Live at the Zenith (2007)

Rock / Electronic
Label: Warner Bros.

1. Lights (15:17)
  2. Noise (7:02)
  3. Bridge Scene (5:29)
  4. Veins (4:01)
  5. You Make Me Feel (4:06)
  6. Fuck U (5:33)
  7. Black (2:55)
  8. Sane (4:52)
  9. Sit Back Down (6:47)
  10. Again (15:48)
  11. Pulse (6:47)
avatar van vigil
Prachtige live plaat van de groep die anno 2009 toch echt blijkt te zijn doorgebroken!

avatar van vlsander
Lights!!! Kippenvel van begin tot einde.

avatar van vigil
vlsander schreef:
Lights!!! Kippenvel van begin tot einde.

jaaaaa de versie die hier op staat is echt briljant!

avatar van Ziggy007
Ik heb ze recent in de Melkweg in Amsterdam gezien en het mooie van zo'n band als Archive is dat ze hun nummers live gewoon echt tot leven laten komen. Het kan haast ook niet anders met zulke muziek natuurlijk, bestaande uit lange opbouw en dan knallen, maar ik was echt overwhelmed om het maar zo te zeggen. Ze weten het echt subliem op te bouwen, vervolgens los te gaan, weer het rustmoment te pakken en er vervolgens nogmaals overheen te gaan. Dat mis ik een beetje bij deze plaat, dit is meer de nummers van het album naspelen, weinig variatie.