J.J. Brown - Connect the Dots (2009)

Label: Well Done

15. Watch the Star Shine
  16. Froze Prose Part 2

met Block McCloud, King Magnetic, Jonny October en Craig G

Rene1979
Ben hier wel benieuwd naar

Rene1979
Wordt van dit album nog niet warm of koud.

avatar van Rhythm & Poetry
Connect the Dots vind ik maar een matig album, het begin is nog wel veelbelovend maar daarna zwakt het steeds verder af (op het einde wordt het wat beter met Brother in Arms, Watch the Star Shine en Frozen Prose Part 2). J.J. Brown heeft te veel gasten nodig en het grootste gedeelte van de gasten weet totaal niet te boeien. J.J. Brown zelf doet het wel wat beter maar haalt toch niet het niveau wat ik van hem verwacht. En als dan ook de beats veelal tegenvallen dan blijft er een saai en matig album over, te weinig wordt het leuk.

avatar van MJ_DA_MAN
Jammer, overtuigde toch wel op Louis Logic's album met zijn beats (en de plaat samen met hem blijkt ook wel aardig te zijn).

avatar van Rhythm & Poetry
Heb je dit album beluisterd MJ, of zeg je dit na het lezen van de berichten. Ook ik sla namelijk wel eens de plank mis en wat ik matig vind kan een ander zo maar goed vinden (nee echt ).

avatar van MJ_DA_MAN
Nee na de commentaren van jou en Rene. Als ik nou wat tijd over had zou ik hem nog wel proberen, maar gezien er nog zoveel albums zijn die ik moet luisteren en beoordelen moet ik wel prioriteiten stellen en platen overslaan (op dit moment dan, kan goed zijn dat ik hem later nog ooit check).

Rene1979
Louis Logic en Reef doen het wel leuk hier voor de rest een nietszeggend album. Je mist er niets aan MJ

avatar van MJ_DA_MAN
Pure Grind is toch wel , en Froze Prose is ook top. Gender Bender is ook erg leuk, vooral met die clip.

avatar van MJ_DA_MAN
Ik luister bij dezen ooit meer naar de heren Rene en R&P, want met deze plaat is weinig mis. De nummers die ik al kende (1, 4 en 5) blijven de beste, maar de rest is ook gewoon fijn luisterbaar bij vlagen. J.J. is niet de beste MC en de gastartiesten zijn ook geen Biggie's, maar mijn aandacht verlies ik niet tijdens het beluisteren van dit album. Ik zet trouwens wel een prijs op het hoofd van Poison Pen, wat een verschrikking is hij.

MJ_DA_MAN schreef:

sorry MJ je hebt gelijk

avatar van MJ_DA_MAN
Groeier, hè (vond hem de eerste keer namelijk ook niet geweldig)?

Rene1979
Ja je heb helemaal gelijk. Je moet JJ even de tijd geven. Maar bij deze zijn we het toch uiteindelijk wel weer met elkaar eens

avatar van P.O.W.
Lekker plaatje dit, had wel wat anders verwacht na Misery Loves Comedy, maar nummers als Gender Bender en The World's a Stage zijn onontkenbaar lekker.