Brandi Carlile - Give Up the Ghost (2009)

Folk / Rock
Label: Columbia

1. Looking Out (4:19)
  2. Dying Day (3:33)
  3. Pride and Joy (4:21)
  4. Dreams (3:32)
  5. That Year (3:36)
  6. Caroline (3:36)
  7. Before It Breaks (3:57)
  8. I Will (4:10)
  9. If There Was No You (2:39)
  10. Touching the Ground (3:17)
  11. Oh Dear (2:51)
mooi, erg mooi. niet spectaculair maar erg fijn om naar te luisteren

avatar van Fieke_28
Erg mooi album, met veel hoogtepunten. Zo zijn "Dying Day" en "Before It Breaks" echt prachtige nummers.

Voor mij is dit album nog iets constanter dan de vorige. Daar was nog wel eens een nummer wat iets minder was, maar op deze plaat is daar eigenlijk nauwelijks sprake van.

4 verdiende sterren!

avatar van muziekobsessie
helaas, te doorsnee voor mij. vooral de zangeres klinkt als duizend andere zangeressen. ik snak bij een plaat als dit naar een dissonantje maar weet na 2 nummers al dat ze die nooit zal gebruiken.

avatar van Gladius
erg mooi! Looking Out, That Year en vooral Before It Breaks zijn prachtig.
Op zich klinkt het inderdaad wat doorsnee, maar toch blijf ik naar haar luisteren. Deze cd vind ik haar best tot nu toe eigenlijk