Motorpsycho - 8 Soothing Songs for Rut (1992)

Noorwegen
Label: VOW

1. Have Fun (3:49)
  2. Loaded (2:49)
  3. Lighthouse Girl (9:21)
  4. Sister Confusion (5:55)
  5. The Wait (6:41)
  6. Step Inside (7:10)
  7. We All Float Down Here Too! (1:09)
  8. California Dreamin' (5:04)
avatar van AOVV
Nog geen reacties hier? Dat zal ik er één plaatsen. '8 Soothing Songs for Rut' heeft niet zo'n gek hoog gemiddelde, en dat is terecht. Het is een goede, onderhoudende plaat, maar nog niet geweldig. Zelfs niet sterk. Er staat wel heel wat goeds op, veelbelovend in zekere zin. En als je dan kijkt naar latere platen, dan zie je dat het er allemaal uitgekomen is. Het songmateriaal is nog niet zo sterk, het is allemaal nog niet erg intens, naar mijn mening. Maar gewoon een goeie plaat, ik denk niet dat ik al één slechte plaat heb gehoord van Motorpsycho.