Art of Noise - Daft (1987)

Pop / Electronic
Label: ZTT

1. Love (7:01)
  2. A Time for Fear (Who's Afraid) (4:47)
  3. Beat Box (Division 1) (8:33)
  4. The Army Now (2:05)
  5. Donna (1:45)
  6. Momento (2:13)
  7. How to Kill (2:42)
  8. Realisation (1:45)
  9. Who's Afraid (Of the Art of Noise) (4:23)
  10. Moments in Love (10:19)
  11. Bright Noise (0:06)
  12. Flesh in Armour (1:25)
  13. Comes and Goes (1:21)
  14. Snapshot (2:33)
  15. Close [To the Edit] (5:29)
  16. (Three Fingers of) Love (4:43)
avatar van aad r
1 groot luistergenot, zeer gevarieerd. Als je Beatbox of Moments in Love beluisterd en daar Bright Noise tegen oversteld snap je wat ik bedoel. De pioniers in electronische muziek en dat moeten we blijven koesteren!

avatar van John Doe
Vernieuwers op het gebied van sampling ja, maar geen absolute pioniers in de electronische muziek hoor. Vette compilatie van hun werk uit '83 en '84 is dit (in '85 zouden wat originele leden verdwijnen). Wat een mooie volle sound en stoere muziek hebben ze toch.

1,5
Vreselijk, dit kon mij geen moment bekoren.

yorgos.dalman
Het trio 'Love', 'Moments in love' en '(Three fingers of) love' is magistraal. En dan met name het beroemde 'Moments in love' is pure chemie en genie. Het is chill, het is melancholisch, ongeëvenaard in al zijn eenvoud en schoonheid, het raakt je diep. Grote klasse.