Sugarcult - Palm Trees and Power Lines (2004)

Label: Fearless

1. She's the Blade (2:59)
  2. Crying (3:29)
  3. Memory (3:46)
  4. Worst December (3:38)
  5. Back to California (4:08)
  6. Destination Anywhere (3:52)
  7. Champagne (2:57)
  8. What You Say (2:39)
  9. Over (3:25)
  10. Head Up (3:57)
  11. Counting Stars (3:38)
  12. Sign Off (4:45)
Vind dit een erg goed album, jammer dat deze talentvolle band nog niet zo bekend is in NL. Vooral Counting Stars en de single Memory springen er uit voor mij.

is een erg goeie band! Is idd jammer dat ze in nl verder niet bekend zyn... k zou graag us naar een concert van ze wille gaan!!

avatar van Drie Banaan Kan
héle goede eerste indruk, ga hem snel voor de 2e keer luisteren! ben benieuwd;)

avatar van Drie Banaan Kan
2e, 3e, 4e, zelfs de 5e keer verbazen de jongens van Sugarcult me nog steeds. ik heb er geen andere woorden voor: dit is gewoon een goed album. héél goed. de nummers zijn geen enkele keer hetzeflde, de zang en 2e stem zijn geweldig, de songteksten goed, en het gevoel dat je krijgt als je deze plaat luistert is nog beter

ik verhoog mijn stem naar 4.5 ***