Blur - Bustin' + Dronin' (1998)

Label: Virgin

1. Movin' On [William Orbit Mix] (7:59)
  2. Death of a Party [Well Blurred Remix] (6:46)
  3. On Your Own [Crouch End Broadway Mix] (4:11)
  4. Beetlebum [Moby's Mix] (6:42)
  5. Essex Dogs [Thurston Moore's Mix] (9:01)
  6. Death of a Party [Billy Whiskers Mix] (4:47)
  7. Theme from Retro [John McEntire's Mix] (5:42)
  8. Death of a Party [12'' Death] (7:08)
  9. On Your Own [Walter Wall Mix] (15:00)
  10. Popscene [Live at Peel Acres] (3:05)
  11. Song 2 [Live at Peel Acres] (1:50)
  12. On Your Own [Live at Peel Acres] (4:47)
  13. Chinese Bombs [Live at Peel Acres] (1:14)
  14. Movin' On [Live at Peel Acres] (3:20)
  15. M.O.R. [Live at Peel Acres] (2:59)
Geniale verzameling mixen. Vooral die van William Orbit.

Deze compilatie is aan mij niet besteed. Zelden een album gehad dat zo vakkundig stof heeft staan verzamelen dan deze.

avatar van Spliffy McGreen
Dat deed die bij mij in het bigin ook. heeft zo'n jaartje of 3 op de plank gestaan. maar deze plaat is echt geniaal vooral de eerste cd knal ik er zeer regelmatig in. vette 5* voor een geniale remix

Kid A(cid)
Een Thurston Moore remix, dat klinkt interessant.
Edit: Is het ook.

avatar van Carebo
1,5
Heb deze meerdere malen beluisterd en er moeite voor gedaan. Voor de één is het geniaal, voor de andere is het niets en ook mij kan het niet bekoren.
Death of a Party (Well Blurred Remix) zorgt er uiteindelijk voor dat dit nog 1,5 * behaald.

avatar van Wickerman
Vandaag voor het eerst uit op vinyl als onderdeel van Record Store Day. Als liefhebber van Blur toch gekocht, ondanks dat ik geen fan ben van remix albums. De eerste vijf nummers klinken interessant, maar de latere nummers zijn toch wat minder.