Taio Cruz - Rokstarr (2009)

R&B / Dance
Label: Island

1. Break Your Heart (3:19)
  2. Dirty Picture (3:40)

met Ke$ha

3. No Other One (3:36)
  4. Forever Love (4:12)
  5. Take Me Back (3:34)

met Tinchy Stryder

6. Best Girl (4:09)
  7. I'll Never Love Again (3:49)
  8. Only You (3:42)
  9. Falling in Love (3:31)
  10. Keep Going (3:28)
  11. Feel Again (3:40)
  12. The 11th Hour (3:36)
  13. Dynamite * (3:24)
1,5
Opmerkelijk is het wel dat I'll Never Love Again ook op deze CD staat (stond ook op Departure).

Break Your Heart is een fantastisch nummer. Ben beniewd naar de rest.

1,5
Dit album klinkt alvast beter dan zijn voorganger. Dirty Picture klinkt verrassend lekker en Forever Love ook. Het klinkt allemaal net wat minder eentonig en wat meer dance-achtig dan zijn eerste album. Wel kan je zien dat z'n ego enorm is gegroeid in een jaartje tijd.

avatar van toris
en toch een 1.5?

1,5
Bij nader inzien is hij minder goed dan Departure . En hij blijft ook totaal niet hangen.

avatar van Lovekellycl
Ik vind dat er minder uitschieters op staan zoals op de vorige cd, maar vind hem ongeveer even goed. Hij is wel wat gewoontjes. Feel again vind ik het beste nummer, The 11th hour vind ik dan weer een geweldig irritant nummer. Forever Love en Dirty picture zeggen me ook niet veel, de rest is wat standaard..

Taio is echt een coole gast! ben echt een fan van het album! zeker de beats zijn de max!

avatar van Emile93
1,0
Slecht album alleen Break your heart valt nog wel mee! Jammer! Departure was veel beter. Dit klinkt veel te commercieel. Jammer

avatar van andnino
1,0
Slechtste album dat ik in tijden gehoord heb. Telkens dezelfde trucjes met lelijke synthesizers en lege beats, en een voor minstens 80 % ge-autotunede stem en de standaard van de standaard qua teksten. Koppijn kreeg ik hiervan.