Cheryl Cole - 3 Words (2009)

Label: Polydor

1. 3 Words (4:33)

2. Parachute (3:40)
  3. Heaven (4:36)

met will.i.am

4. Fight for This Love (3:43)
  5. Rain on Me (3:50)
  6. Make Me Cry (4:35)
  7. Happy Hour (4:06)
  8. Stand Up (3:23)
  9. Don't Talk About This Love (3:45)
  10. Boy Like You (4:30)

11. Heartbreaker (3:14)

avatar van Nickstbo
Echt een goede cd!
Al klopt de tracklisting hier niet!

avatar van MusicFreak
In de engelse versie van X-factor een leuke persoonlijkheid, haar muziek vind ik dan weer stukken minder..

Erg mooi cd Vooral Fight for This Love en Happy Hour vind ik erg mooie nummers.

Nickstbo schreef:
Echt een goede cd!
Al klopt de tracklisting hier niet!

Ik heb het aangepast

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Super album!
Figth For this Love, Parachute, Heaven, Stand Up, Don't Talk About This Love,...

1,0
Fight For This Love vind ik een OK nummer. Hij is wel leuk, maar het is een stuk minder edgy dan de nummers van Girls Aloud.

Jammer dus dat dit wel succes vindt in Nederland (komt nieuw binnen op #1 in de tipparade), terwijl Girls Aloud het als groep meer verdient.

Maar dit opent vast weer deuren. Het nieuwe album van Girls Aloud dat eind 2010 eind zou moeten komen zal dan vast ook wel wat meer bekendheid krijgen in NL.

1,0
2e single 3 Words zag ik (verrassend genoeg) ook al voorbij komen op TMF. Wordt het zo snel achter elkaar uitgebracht?? Ik vond het wel heel erg snel namelijk.

Anyway, vond het wel een aanstekelijk nummer. Net als Fight For This Love. 2 leuke singletjes in a row.

avatar van hellboy.ray
Fight for this Love ligt zeer lekker in het gehoor.
Catchy melodie!

Misschien het hele album eens beluisteren!

avatar van Kos
Kos
Lijkt me de meest geproduceerde en gehypte artiest van dit moment. Is aardig wat geld tegenaan gesmeten.

whiskeyjack
Overgeproduceerd, dat woord schiet met te binnen als ik dit album hoor. Daarnaast zijn de nummers zelf over de hele cd niet catchy genoeg om het gebrek aan kwaliteit te maskeren. Die will.i.am kom je tegenwoordig trouwens ook overal tegen zeg.

avatar van StefanK
Typisch Nederland soms... beetje achter de feiten aanlopen. Fight For This Love kende ik al ruim 4 maanden voordat het hier een release kreeg... maar goed... de UK stond natuurlijk voorop qua promotie dus helemaal vreemd is het ook weer niet...

Dan ook weer typisch dat Cheryl met Girls Aloud in ons land slechts 2 Top 10 hitjes scoorde en op eigen houtje al een knaller van een classic te pakken heeft. Maar dat is die ene hit... ik heb geen idee of de andere songs van dit album de Dutch Charts hoog zullen gaan beklimmen, de komende maanden. Moet daarbij wel zeggen: ze heeft met 3 Words een dijk van een soloalbum afgeleverd!!

SPAROOD
StefanK schreef:

Wel heel goed dat je dat nummer 4 maanden van te voren al had zeg

1,0
Oooh, ook Stand Up vind ik wel lekker. Nu al 3 goede singles van Cheryl. Begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar het album. (Maarja, het feit dat er al 4 nummers opstaan die met Will.I.Am zijn getuigd het toch wel van weinig originaliteit, 5 trouwens, want op Stand Up is hij ook te horen).

avatar van Darkzone
Erg aangenaam album, waarop jammergenoeg de b-kantjes "Just Let Me Go" en vooral "Didn't I" ontbreken. Zeker "Didn't I" is erg fraai.

Verder is "Parachute" voor mij dé topper op het album. En "Rain On Me" lijkt wel heel erg veel op Kim Wilde's "Keep Me Hanging On"!

avatar van Lovekellycl
Ik vind het een matige cd, had er meer van verwacht. Ik vind het album nogal erg dance achtig ondanks haar singles Parachute en Fight for this love. 3 Words vind ik het zwakste nummer.

avatar van Emile93
1,5
1 ster! Alleen voor de single fight for this love maar verder echt slap! Jammer

avatar van Darkzone
Slim gebruik gemaakt van samples van Fleedwood Mac's "Little Lies" in "Boy Like You" en Duran Duran's "Planet Earth" in "Stand Up".

Een handvol erg leuke of goede nummers, maar niet alles is mijn ding.

avatar van predator
Lovekellycl schreef:

Vind ik juist een geweldig nummer. Het is misschien allemaal niet heel diepgaand, maar het luistert lekker weg en de stemmen van Cole en William gaan erg goed samen.

avatar van Frisoboei
3 Words is wel een origineel nummer. Verder nog wat lekkere nummertjes. Je merkt wel de hand van Will.I.Am.

Die moet eens stoppen met zn tijd verdoen bij de Black Eyed Peas.

avatar van Ensenada
Een hele knappe vrouw, alleen is de muziek iets minder. jammer

avatar van Fake_world
ik vind die single maar redelijk zwak en plat, geen emotie bijna...

avatar van lowieke
Extreem mooie vrouw, en ook nog eens een mooie stem.

Jammer van de belabberde muziek.

sanquin
Tegenwoordig niet mijn genre maar wat een fijne popplaat is dit....
Parachute en fight for this love zijn toch wel heerlijke tracks!

avatar van GiRlS AlOuD FaN
NewYorkCityLight schreef:

'Stand Up' is met Taio Cruz
Normaal gezien waren 'Break Your Heart' & 'Dirrty Picture' ook voor Cheryl.

avatar van swoon
Parachute en Fight for this Love zijn nog niet zo'n stinkers, binnen het genre.. Rest boeit me niet zo..

1,0
Toch geen goed album. Fight For This Love en 3 Words beginnen al heel snel te vervelen. Parachute vond ik nooit echt een goede single, al vind ik die momenteel wel beter te verteren dan de andere 2 singles. Het nummer Stand Up is nog het beste dat het album te bieden heeft, maar bij dat ene hoogtepunt blijft het dan ook. De vele samenwerkingen met B.E.P. ster Will.I.Am doen haar ook geen goed. Het album heeft bovendien maar 10 tracks, + een bonstrack die eigenlijk van Will.I.Am was.

Geen goede CD van Cheryl die ook maar heel gemixt is ontvangen door critics en fans, en niet zonder reden.
Bovendien heeft ze niet echt veel talent want erg goed zingen vind ik d'r ook niet (als ze al een keer live zingt). Veel te zwakke stem en niet bijzonder ook.

Dan kijk ik meer uit naar het album van Nadine Coyle, ook een ex Girls Aloud, die nu op het punt staat om haar single 'Insatiable' uit te brengen. Dat nummer heeft een lekkere 80s vibe. Volgens mij doet Nadine ook meer wat ze echt leuk vindt en loopt Cheryl alleen maar de hype achterna om te scoren. Bovendien schrijft Nadine zelf ook mee en Cheryl niet.

Tsja, dan krijg ik nu misschien de reacties dat ik ze niet met elkaar moet vergelijken maar dat zul je altijd krijgen als er 2 leden van een groep solo gaan. Ik vind het alleen jammer dat Cheryl degene is die de meeste aandacht krijgt.

Nou, dat moest ik even kwijt .

Ik vind het niet jammer dat Cheryl de meeste aandacht krijgt, want het is ten slotte terecht. Cheryl heeft haar hele carrière zelf opgebouwd, geen rijke pappie die alles voor haar doet, dat zij wereldwijde succes heeft bereikt vind ik dan ook top.

Live is zij juist heel sterk en waarschijnlijk kom jij bij het tegengestelde idee, vanwege de uitgebreide danspasjes die ze tijdens haar optredens doet, dat betekent niet dat ze geen talent heeft. (zeker als je bedenkt dat ze voor haar positie in Girls Aloud een hele talentenshow heeft afgelegd MET LIVE SHOWS)

---
Heb het hele album nog steeds niet beluisterd, maar Parachute en Fight For This Love vind ik nog steeds leuk om zo af en toe te horen.

Tevens is haar nieuwe album (Promise This dacht ik?) onderweg, waar IK meer naar uitkijk dan het album van het afgezaagde wijf Nadine Coyle die het alleen voor het geld doet. (en geen talent heeft ) ;h

Nieuwe clip van Promise this is trouwens vet. (lied ook)

avatar van kaztor

William van BEP is zo alomvertegenwoordigd dat ze op #11 met hem mee mag doen als gast!

avatar van Style.Girl
Al bijna 2 jaar niet meer geluistert, maar het is zoiezo een erg fijn en goed album.

Fight For This Love is echt geweldig, en behoort dan ook tot 1 van de beste nummers van 2009 tot nu. En Parachute hoort daar ook wel bij.

3 Words is ook erg fijn, al was het op het begin een erg saai en traag nummer, maar pakt zeker goed uit naarmate je er meer naar luistert.

Leuk dat ze een aantal duets heeft met Will.I.Am wat ik ook een erg leuke zanger vind.

avatar van MIAB
Een album dat wat soft pop is. Luistert aardig weg, maar ook op momenten wat saai. 3,5*

1. 3 Words (4:33)  --- 3,0
2. Parachute (3:40)  --- 3,5