The Smiths - Sheila Take a Bow (1987)

Label: Rough Trade

1. Sheila Take a Bow (2:44)
  2. Is It Really So Strange [Peel Session] (3:07)
  3. Sweet and Tender Hooligan [Peel Session] (3:37)
  4. Shoplifters of the World Unite * (2:59)
  5. Half a Person * (3:39)
  6. Panic * (2:21)
  7. London * (2:08)
Mooie hoes, zoals zovelen van The Smiths.

herman schreef:
Mooie hoes, zoals zovelen van The Smiths.

Ja daar hadden de heren wel kijk op!

Sweet and tender hooligan! Weer zo´n briljantje.

Toine Rorije
bestaat dit ding eigenlijk wel in deze vorm? ik ben m eigenlijk alleen hier tegen gekomen

Jazeker!

fastpulseboy
dit is de duitse single geweest (met peel sessions erbij op)
zeg rayman heb jij dat ding in het echt?

fastpulseboy
rayman? Heb jij dat ding op marktplaats gezet eerder?
ik wil em! hehehe

heb em gevonden.....
kostte me een kapitaal...maar ja, kan het niet laten.
(niet dat ik em ga draaien....staat gewoon leuk tussen de andere 188 smiths en morrissey cd's en platen)

avatar van Reint
188, nou nou.

Dat aantal hoop ik ook nog eens te bereiken. Mocht ik zoiets ooit tegenkomen, zal ik het zeker aanschaffen.

avatar van KapiteinClaus
Ik ken alleen Panic hiervan, vind het echt een fantastisch nummer! Zal eens kijken of ik hem kan vinden.

avatar van Reint
We mogen trouwens wel de conclusie trekken dat the Smiths op deze EP harder rocken dan op de studioplaten het geval is; London, Sweet and Tender Hooligan en Panic. Ook de andere nummers (op Half a Person na dan) voelen heel erg rock & roll (zeker voor Smiths-begrippen) aan.

avatar van avdj
Mooi EPtje dit...ik neem aan dat alles op Louder Than Bombs en The World Won't Listen te vinden is? Hoe dan ook: 4*