Matias Aguayo - Ay Ay Ay (2009)

Chili

5. Ritmo Juarez (5:00)
  6. Koro Koro (4:49)
  7. Mucho Viento (4:59)
  8. Ay Ay Ay (6:05)
  9. Ay Shit - the Master (4:41)
  10. Me Vuelvo Loca (3:37)
  11. Juanita (7:07)
avatar van luc011190
Rolla rolla rolla...

Beginnen op 3,5*, maar wat een leuk album

avatar van Goodfella
Wat is dit leuk. Muziek buiten elk genrehokje, vrolijk zwierend zwaaiend dronken, vol Juanita's met schuddende technobillen, zon, vettig ijs en een stevige dosis zuidamerikaanse streetcred. Zowel complete nonsens als volstrekt geniaal.

Of, om een youtuber nog maar 's te quoten:
Great pirate stuff! Hotter than the mexican sun, sweeter than icecream, more dangerous than the corrupt police/military, as sexy as Naomi Watts and Laura Harring and not private. Keep on dancing!

tuktak
dronken is het zeker. productioneel niet echt de moeite waard, maar verder toch best een geinig plaatje. na een paar keer ben ik er wel klaar mee denk ik.

thejazzscène
Ik denk er hetzelfde over als Tuktak. De aanzet naar goede nummers is er zeker want de ideeën zijn interessant. Ik mis echter de klik van 'wow, dit is echt goed'. Die stemmen maken het nummer warm, ritmisch goed en zelfs wat funky. Maar het had allemaal wat strakker gemogen, met wat meer power en contrast. Ik geloof dat ik het debuut meer zal mogen.

avatar van madmadder
Gezellig albumpje. Heeft niet veel om handen, maar het straalt allemaal wel een lekker zomerse sfeer uit.

Enkele weken terug op MELT! nog lekker op gedanst met bijna 40 graden in een glazen kas

avatar van T.O.
Ik heb m op Source festival gezien, was leuk inderdaad