Alpha.Noise - The Forgotten (2008)

Label: Alpha Noise

1. Drifter (4:19)
  2. We Can't Grow (4:02)
  3. Spine Unwind (3:59)
  4. New Girl (4:22)
  5. Decatur (2:52)
  6. Addictions (4:18)
  7. Fame Game (3:56)
  8. Thats That Shit (4:14)
RedLightCityBoy
Na een aantal luisterbeurten vond ik dit wel oke, maar het klonk niet echt heel bijzonder. Nu zet ik deze plaat weer op en ontdek ik eindelijk hoe heerlijk de rappers met de prachtige beats samenhangen. Alpha.Noise heeft een heerlijke frisse sound die op last.fm vergeleken wordt met Obba Supa. De beats doen er totaal niet aan denken maar de intelligente teksten wel. Ook mooi dat de rappers KEL en Jay Qwest deze diepe teksten zo ligt kunnen laten overbrengen aan de luisteraar. Decatur is

Rene1979
Dankzij RlCb heb ik dit album op mijn mac staan. Ik moet zeggen het klinkt gewoon erg lkkr.

Je kan deze bij cdbaby bestellen voor 8 euro inc verznden

Rene1979
Heel goed dit albumpje...
Lekkere beats en goeie mc's

Rene1979
Ik heb deze nu origineel. je kan zien dat het in eigen beheer is gedaan. Maar als deze mannen doorbreken wat ik hoop! Is het natuurlijk leuk om te hebben!

avatar van toris
Laat de mannen nog maar wat albums maken! Wat een heerlijke sound heeft dit album zeg!

avatar van alexander-r
Heerlijk sfeertje heeft dit album, word al vanaf het eerste (geweldige) nummer duidelijk... Genieten dit

avatar van alexander-r
New Girl Echt een van mijn favoriete nummers ooit, wat een nummer zeg!

avatar van alexander-r
Dit draai ik nog geregeld, New Girl is ook nog een van m'n favoriete nummers ooit. Heeft de tand des tijds ontzettend goed doorstaan, erg mooi album.