Krause - No Guts, No Glory (2009)

Electronic / Pop
Label: Sony

1. Something to Write Home About (3:31)
  2. Do It Again (4:22)
  3. No Guts, No Glory (5:12)
  4. Soaring Through the Starlight (4:13)
  5. Life of My Story (4:18)
  6. Fangs (2:53)
  7. Follow Me (3:52)
  8. Rock the Boat (3:37)
  9. Outta Yer Mind (5:18)
  10. Radio Edit (3:59)
  11. I Want a Pony (2:09)
  12. Can't Shut Me Up (3:33)
Prima album van deze schone Nederlandse. Af en toe een tikkeltje jaren 90, maar over het algemeen zeer fijne elektro.

tuktak
met de mannen van noisia achter de knoppen kan het productioneel iig al niet misgaan.

zeer goed debuut! heerlijk geluid en ja een tikkeltje jaren 90 maar wel lekker

avatar van judgepaddy
Ah daar istie dan eindelijk op MuMe!
Ik heb hem al uitgebreid geluisterpaald, en ik vind hem werkelijk schitterend.
Voorlopig een 4

avatar van MusicFreak
Hysterisch nummer dat 'I Want A Pony' maar toch wel grappig.
verder nog niet echt beluisterd...

avatar van RogerV
Leuke aantrekkelijke zangeres met een lichte undergroundlook (donker met wat tattoos en piercings) . Qua muziek is het ook leuk. Lekker ongecompliceerde dansmuziek.

I want a pony is idd hilarisch.

avatar van Joeri_000
Lekker album , mooie stem , had ze in voorprogramma gezien van Goose.. Alleen het album al gekocht voor het nummer ''Soaring Through the Starlight '' . En de rest is ook gewoon lekker en afwisselend..

avatar van Silky & Smooth
Haha, dit is een docent van mij. Follow Me is wel een lekker nummertje!