Santana - Freedom (1987)

Label: Columbia

1. Veracruz (4:29)
  2. She Can't Let Go (4:50)
  3. Once It's Gotcha (5:47)
  4. Love Is You (4:02)
  5. Songs of Freedom (4:25)
  6. Deeper, Dig Deeper (4:22)
  7. Praise (4:41)
  8. Mandela (5:34)
  9. Before We Go (3:47)
  10. Victim of Circumstance (5:23)
avatar van musiquenonstop
Na zijn release vrij veel gedraaid, daarna vrijwel nooit meer...dat zegt genoeg

WPE
nee, dit is het niet....ik heb alles van Santana door de jaren heen verzameld, dus dit album ook, maar ik draai hem zelden meer. Het geluid van de cd is prima, maar daar houdt het ook mee op. Creatief een van de dieptepunten. Ik krijg met dit soort albums altijd het gevoel dat, door verplichtingen aan de platenmaatschappij, er snel iets gemaakt moet worden. Jammer.

avatar van goldendream
De instrumentals 'Love Is You' en 'Mandela' zijn vrij aardig, maar zoals de voorgangers vanaf 1983 is het beste wel verleden tijd. 2 sterren

avatar van Rinus
Toch wel een fijn album. Geen hoogvlieger in de catalogus, maar het luistert absoluut niet fout weg.