Wishbone Ash - Live in Geneva (1996)

Label: Hengest

1. The King Will Come (7:47)
  2. Strange Affair (6:22)
  3. Throw Down the Sword (6:12)
  4. In the Skin (5:47)
  5. Hard Times (5:20)
  6. Blowin' Free (8:24)
  7. Keeper of the Light (4:18)
  8. Medley: Blind Eye / Lady Whiskey / Jailbait / Phoenix / The Pilgrim) (8:45)
  9. Runaway (3:42)
  10. Sometime World (6:45)
  11. Vas Dis (5:56)
Ozric Spacefolk
Geheel digitaal opgenomen liveplaat in de bezeting die Illuminations zou gaan opnemen, dus Powell/Filgate/Kishman/Sturgis.

Goede songkeuze en eigenlijk een meer dan uitstekende klinkende liveset. De muzikanten zijn ook erg goed. En ik vind het jammer, at deze line-up niet meer heeft uitgebracht. Ook jammer dat er geen songs van Illuminations in deze set zijn ingeslopen.

avatar van liefkleinhertje
Dit is wekelijk een uitstekende CD waar het enigste min puntje is dat het geen dubbel album is geworden en waarbij ook de geluidskwaliteit verbluffend is
Vroegahh lastig te verkrijgen maar tegenwoordig wel wat makkelijker
Er is ook een 2CD genaamd Blowin'Free daar zit deze CD ook in samen met Live In Chicago die net zo goed is als deze