Sparks - Big Beat (1976)

Label: Columbia

1. Big Boy (3:30)
  2. I Want to Be Like Everybody Else (2:57)
  3. Nothing to Do (3:09)
  4. I Bought the Mississippi River (2:29)
  5. Fill-Er-Up (2:20)
  6. Everybody's Stupid (3:41)
  7. Throw Her Away (And Get a New One) (3:15)
  8. Confusion (3:27)
  9. Screwed Up (4:20)
  10. White Women (3:24)
  11. I Like Girls (2:58)
  12. I Want to Hold Your Hand * (2:56)
  13. England * (3:18)
  14. Gone with the Wind * (3:07)
  15. Intrusion / Confusion * (2:47)
  16. Looks Aren't Everything * (3:28)
  17. Tearing the Place Apart * (3:38)
avatar van blunnie
Nadat we verwend waren met kimono my house ,propaganda en indiscreet werd dit album gezien als"tegenvallend".Helaas moet ik "men"" hier gelijk in geven.De songs hebben minder zeggingkracht dan van vorige albums(was er sprake van een writers block?)Hoewel de titels meer doen vermoeden dan er muzikaal aan de hand is wil ik voor dit album nog 3 sterren geven ondanks het feit dat ik de Mael broers erg hoog heb zitten!Sorry
Een aantal songs is ook te horen,de Sparks zijn ook te zien in de film "Rollercoaster

avatar van BarendServet
Iets minder catchy dan de albums ervoor, iets meer gitaren, maar toch nog steeds het beluisteren meer dan waard, uiteindelijk blijven de nummers toch weer in je hoofd hangen.