Wu-Tang Meets the Indie Culture Vol. 2: Enter the Dubstep (2009)

Electronic / Hip-Hop
Label: iHipHop

1. Lord Jamar en RZA - Deep Space [Jay da Flex & Yoof Remix] (5:41)
  2. Wisemen - New Year Banga [Rogue Star Remix] (4:31)
  3. Bronze Nazareth, Solomon Childs en Byata - Street Corners [Scuba Scythe Remix] (4:00)
  4. Icewater, Method Man, U-God en Prodigal Sunn - Love Don't Cost [A Thing)/Still Grimey (Nebulla & Dore Remixes] (4:33)
  5. Raekwon, Pimp C en Icewater - Knuckle Up [Matt U Remix] (4:33)
  6. MF DOOM en RZA - Biochemical Equation [Datsik & Excision Remix] (3:31)
  7. Almighty - Keep Hustlin [Trillbass Remix] (4:45)
  8. Son One - Now Or Never [Parson Remix] (4:03)
  9. GZA en Justice Kareem - Cinema [Chimpo Remix] (4:42)
  10. U-God en Raekwon - Coke [DZ Remix] (4:17)
  11. Bronze Nazareth, Killah Priest en Vast Aire - Iconoclasts [Syndaesia & AKS Remix] (4:36)
  12. Almighty en Canibus - Handle the Heights [Stenchman Remix] (4:48)
  13. Busta Rhymes, Icewater en Raekwon - Do It Big [Baobinga & I'd Remix] (4:00)
  14. U-God en Method Man - Wu-Tang [DZ Remix] (4:21)
  15. Raekwon, DJ Paul en Ice Water - Let's Get It [Evol Intent Remix] (4:34)
  16. GZA en Ras Kass - Lyrical Swords [Pawn Remix] (4:37)
  17. Casual - Think Differently [Hellfire Machina Remix] (4:16)
  18. GZA, Masta Killa, RZA, Ghostface Killah en Ka - Pencil / My Piano / Firehouse [Soroka Remixes] (5:10)
  19. Alphabets [Dakimh Instrumental Remix] (3:19)
avatar van Dreten Bukgat
had ik veel van verwacht eerlijk gezegd toen ik dit tegenkwam op een of andere blog, want zeg nu zelf, een wu-tang + dubstep mash-up zou wel vet moeten zijn...
maar damn... wat een bagger is dit zeg!

avatar van Shelter
toen ik het las was het eerste wat ik dacht, dat is toch geen mix..dat kan nooit werken.
Een mix van Dizzee rascal met dubstep zou kunnen of Delinquent habits of zo...maar wu tang?
Zelf nog niet gehoord hoor overigens...

avatar van Kill_illuminati

DevendraBan
niet zo slecht als eerste bericht doet vermoeden, gewoon weinig diepgang, harde wobble/bass en wu-tang erover.

en, uitgemolken, nja, het speelt gewoon in op de trends.

thejazzscène
Ja, ik ben het eens met DevendraBan; er is te weinig interactie tussen stem en muziek. Maar ik vind het verder nog best aardig klinken eigenlijk.

avatar van Shelter
Kill_illuminati schreef:
Ligt het aan mij of wordt de Wu-Tang franchise nu ook uitgemolken.

Die werd al uitgemolken...ik vind dat de wu tang clan echt een overkill aan albums heeft gereleased waardoor ik het allemaal niet echt origineel vond allemaal.

avatar van kobe bryant fan
Kill_illuminati schreef:
Ligt het aan mij of wordt de Wu-Tang franchise nu ook uitgemolken.

Officieel is dit eigenijk geen Wu-Tang Clan album,alhoewel alle 8 ze erin zitten is dit niet onder Wu-Tang Clan in het volledig.