Arno & The Subrovnicks - Water (1994)

Belgiƫ
Label: Delabel

1. Meet the Freaks (3:07)
  2. A Eux Je Montre Mon Derrière (4:05)
  3. I Couldn't Get Up (4:36)
  4. Hot Head (2:54)
  5. Freddy (3:39)
  6. The Smell of Roses (4:36)
  7. Watch Out Boy (3:41)
  8. Chicken Song (3:13)
  9. What the F... Is Going On (3:21)
  10. I Am Still Allright (3:49)
  11. Rock Them Out (3:49)
  12. Women Beat (2:51)
  13. Mathilda (6:37)
Gebalanceerde en uitgediepte plaat, komt soms stevig uit de hoek, maar ook van muzikaliteit zijn Arno en consorten zeker niet schuw. ****

EVANSHEWSON
Persoonlijk vond ik aan dit album niet zo veel, ik vind er minder hoogtepunten op dan op de meeste van zijn platen.
Al is de opener van ongekende grandeur. Pure klasse. Ook het "fuck you" nummer dat er op volgt.
Maar daarna vind ik het voor Arno toch wat te middelmatig om echt te beklijven. Half missertje als je het mij vraagt.

***

avatar van beaster1256
zeker niet zijn beste, hot head is een knappe beefheart cover , arno's idool, maar de rest valt wat tegen