Peter Koelewijn - Een Gelukkig Man (2009)

Label: Coolwine

1. Een Gelukkig Man (4:56)
  2. Alles Wat van Waarde Is, Is Weerloos (3:59)
  3. Ik Heb Je Nog voor Geen Minuut Gemist (4:44)
  4. Ik Kan Niet Dansen (4:22)
  5. Mijn Hart Wil Niet Meer Met Mij Praten (3:38)
  6. Morgen Is Nog Zo Onzeker (4:32)
  7. St. Maarten (4:37)
  8. Zo Bang Om Te Vliegen (3:47)
  9. Respect (3:33)
  10. Vlij Je Hart Dicht Tegen Mijn Hart (3:31)
  11. Jij Is Mijn Lief (4:48)
  12. Iets Ten Westen van de Zon (3:36)
  13. Hou Me Heel Stevig Vast (3:59)
Father McKenzie
Alls Wat Van Waarde Is, Is Weerlos, heb ik hem zien en horen zingen in De Laatste Show (één).
Goed nummer, enkel één probleem; Koelewijn heeft anno 2009/2010 totààl géén stem meer over, helaas, het klonk nergens naar omdat de beste man een schuurpapieren strot had waar geen genietbare klank meer uitkwam.

Elvis Presley
Op de plaat klinkt het daarentegen geweldig, mijns inziens.

avatar van Bartjeking
Er staat geen KL 204 op, maar verder is het een prima plaat. Zijn stem is inderdaad wat schor, maar ik vind dat juist wel wat karakter hebben en het stoort op deze plaat in ieder geval niet. Teksten zijn me af en toe wat te zoet, maar dankzij de passionele schreeuwen hier en daar geef ik een ruime voldoende voor deze oude rocker!

Persoonlijke favoriet: Ik heb je nog voor geen minuut gemist.

Elvis Presley
Hee, dat is ook mijn favoriet