Beyoncé - I Am...Yours (2009)

Alternatieve titel: An Intimate Performance at Wynn Las Vegas

15. '03 Bonnie & Clyde
  16. Crazy in Love
  17. Naughty Girl
  18. Get Me Bodied
  19. Single Ladies (Put a Ring on It)
  20. Finale
Jessie
Beyoncé die weer super haar werk van gemaakt heeft. Het begin is akoestisch en kalm. Het tweede deel vertelt ze haar verhaal met liedjes van vroeger met Destiny's Child en natuurlijk van haar.

Zeker een aanrader

avatar van UmindC
Erg leuke registratie van dit concert, wat begint met een akoestische set en eindigt met een soort storytelling concept. Het is een stuk leuker - met name door het akoestische begin - dan de I Am... World Tour DVD. Toch prefereer ik de DVD van dit concert, waar je ook behind the scenes stukjes ziet.

Aanrader, zegt iemand die totaal geen Beyoncé fan is.

avatar van Luckyluck93
Een goede opname van het concert, waar Beyoncé weer laat zien dat ze live een van de beste artiesten van dit moment is!
Zoals UmindC zegt, is het leuk dat ze bij een aantal nummers vertelt over hoe een nummer ontstond en ook dat er veel interactie met het publiek is.
Je kunt 'm natuurlijk als dvd bekijken, maar je kunt ook de cd van dit concert afspelen. Beide zijn goed!! Een aanrader voor, ook als je niet echt van haar muziek houdt:)

Hoofdlettersbericht weggehaald.