Top Notch Extravaganza Vol. IV (2009)

Label: Top Notch

32. Zwart Licht - Fanfare
  33. Aux Raus - The Brick Is in the Air [Bronstibock Remix]
  34. Outro
avatar van Jurrien
Fresku - Ik ben hier is wel een goede track, voor de rest is de kwaliteit van deze mixtapes altijd heel wisselend.

MAS
Toch wel de beste extravaganza tape tot nu toe. Alleen die Dj Ghalid is verschrikkelijk irritant.

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
De beste extravaganza, dat wel. Dat zegt alleen meer over de voorgaande tapes, die allemaal gewoon nog slechter waren. Dit stelt niet veel voor, alhoewel de tracks van Extince, Zo Moeilijk, Fakkelbrigade/Typhoon en Zwart Licht goed te doen zijn. Daarnaast is Broodje Bakpao verslavend als een broodje bakpao. Alhoewel ik over een week die track weer te vaak heb beluisterd en het een schande vind dat ik die ooit goed heb gevonden.

Aan DJ Flexican maak ik maar geen woorden vuil en DJ Ghalid is een te grote nachtmerrie, daar denk ik liever niet aan. Deze serie van mixtapes zuigt, net als een zwart gat.

MAS
2 Sterren voor Fresku, FB, Winne, Typhoon, Zwart Licht en Extince. Zo moelijk vond ik ook wel goed misschien dat ik hun album toch maar een keer goed ga luisteren.

avatar van thomzi50
Verreweg de beste Extravaganza tot nu toe: consistenter, spannender en afwisselender. Bovendien aanzienlijk meer voorheen ungereleasde tracks, zoals die van Sticks, Zo Moeilijk en Fresku (die laatste twee zijn inmiddels wel al uit, maar toch). O ja, de verse van RB Djan op Kempi's Draai Em Af-beat is KILLER.

MAS
Mee eens vind dat andere nummer van RB Djan ook wel lekker klinken. Vind hem zowiezo de beste van THC. Als de tape niet zo irritant was gemixt met die belachelijke host erdoor zou ik ook wel een hoger punt geven. Helaas weet die ghalid het voor mij goed te verzieken.

FightForMore
Ik vind deze tape anders wel slecht, de DJ's die irritant er tussen door komen en die samenvloed tussen hiphop & hardcore...