Sade - Soldier of Love (2010)

Pop / Soul
Label: Epic

1. The Moon and the Sky (4:27)
  2. Soldier of Love (5:58)
  3. Morning Bird (3:55)
  4. Babyfather (4:40)
  5. Long Hard Road (3:02)
  6. Be That Easy (3:40)
  7. Bring Me Home (4:08)
  8. In Another Time (5:06)
  9. Skin (4:13)
  10. The Safest Place (2:47)
avatar van Flipm0de
Deze plaat staat bij mij regelmatig op!

Sade heeft een heerlijke stem om naar te luisteren, en ook de producties werken hier prima.

Goed album voor rustige tijden

avatar van koel
Heerlijke plaat. Mooi in lijn met haar vorige albums.

Niet echt mijn ding maar "Skin" is echt mooi !

avatar van iggy
Deel 6 ha. Eigelijk is het best een voordeel dat sade niet iedere 2 jaar een cd uitbrengt. Stel je voor dat dit haar 12e of 14e zou zijn. Is meschien iets te veel van het goede. Daar omdat de stijl bij haar cd na cd hetzelvde is gebleven. Zo kun je teminste een flinke verplichte sade pauze inlassen. Het grappige is dat ik totaal niet meer wacht op de volgende. Die zie je vanzelf in de winkels liggen. En je geduld word dan ook wel erg op de proef gesteld he he. Gewoon de levensdraad oppikken en zie over een jaar of????? zie je sade weer opduiken. Beluisteren van de nieuwe sade cd hoeft niet da's tijd verkwisten gewoon kopen. Je hebt bepaalde muziek zekerheden in het leven en sade staat daar met stip op 1. Teminste ik ken geen andere groep die zo in dezelvde stijl is blijven hangen als sade. En vreemd genoeg ik vind het prima ha.

avatar van Pauluzz de BK
SSS schreef:
Ik vraag me af waar ze naar kijkt, welk landschap is dat op de cover??

Zo te zien: Chichen Itza /Kukulcan tempel (Mexico)

avatar van Madjack71
Sade heeft anno 2010 nog steeds een mooie stem om naar te luisteren, al zijn er hier en daar wat meer rauwe randjes aan het komen...maar dat past wel. Het luisterd lekker weg, maar uitschieters kan ik zo niet 1,2,3 opnoemen.

avatar van Twinpeaks
Prima muziek,maar natuurlijk niks nieuws onder de zon. Sade doet waar ze goed in is.Zwoel zingen zonder het achterste van haar tong te laten zien.Daar is niks mis mee,maar na zoveel albums mag je toch enige verandering verwachten.Prima muziek om bij te lezen.Uitschieter hier is Skin. 3 sterren.

avatar van SemdeJong
Prima lekker album wat lekker weg luistert. Niet vernieuwend. Sade speelt met dit album om zeker.

avatar van nlkink
'op' zeker.