Sean Callery - 24 (2004)

Score
Label: Varèse Sarabande

1. "24" Theme (4:38)
  2. Up and Down Stairs (2:45)
  3. L.A. at 9:00 A.M. (1:58)
  4. Jack on the Move (2:20)
  5. Jack's Revenge at the Docks (4:03)
  6. Kim and Terry's Escape from the Safe House (2:04)
  7. Jack in the Limo (2:42)
  8. In Pursuit of Kyle (2:39)
  9. Salazar's Theme (1:54)
  10. Copter Chase over L.A. (2:31)
  11. Jack Tells Kim He's Not Coming Back (2:13)
  12. The Bomb Detonates (2:40)
  13. Palmer's Theme (1:50)
  14. Alexis (2:04)
  15. Coliseum Finale (1:57)
  16. Amnesia (2:14)
  17. Jack and Kim Trying to Reconnect (3:06)
  18. Season One Finale / Terry's Death (5:33)
  19. Season Three Finale / Jack's Humanity (2:14)
  20. Gunman for Breakfast * (2:24)
  21. Tricky - Christiansands * (3:53)
  22. CTU Intercom * (0:04)
  23. CTU Ring 1 * (0:04)
  24. CTU Ring 2 * (0:04)
avatar van eviljoke
Muziek die geweldig goed past bij de serie. Aktie, suspense, emotie,..... Allemaal in een briljante cocktail, maar enkel voor de serie werkt dit. Als ik er naar luister ervaar ik verre van de spanning als tijdens het kijken naar de afleveringen. Ook het gebruik voor het werk is zeer laag. Dus 4* voor bij het beeld, 2* afzonderlijk, conclusie = 3*

avatar van seanpuffy
heb al paar songs gehoord dit moet wel een goed album zijn. spijtig dat ik hem nergens vind.

neo
Wat op deze cd staat noem je geen songs hoor...

avatar van seanpuffy
neo schreef:
Wat op deze cd staat noem je geen songs hoor...

awel tracks dan. (beter)

Staan een aantal goede nummers op, maar ook slechten die totaal niet werken zonder beeld.
De tracklist bevat trouwens enorme spoilers.

De beste nummers:
*LA at 9.00 PM
*Jim and Kim try to reconnect
*Jack in the Limo
*24 theme
*The Bomb Detonates

neo
eviljoke schreef:

Idem dito. Callery gebruikt veel textures die de spanning flink zouden kunnen opschroeven in de serie maar vaak tamelijk gewoontjes klinken op cd.