The Jackson 5 - Ultimate Christmas Collection (2009)

geen stemmen

Pop / Soul
Label: Motown

1. Have Yourself a Merry Little Christmas (5:18)
  2. Santa Claus Is Coming to Town (2:24)
  3. The Christmas Song (2:52)
  4. Up on the House Top (3:12)
  5. Frosty the Snowman (2:40)
  6. The Little Drummer Boy (3:16)
  7. Rudolph the Red-Nosed Reindeer (2:32)
  8. Christmas Won't Be the Same This Year (2:30)
  9. Give Love on Christmas Day (3:02)
  10. Someday at Christmas (2:45)
  11. I Saw Mommy Kissing Santa Claus (3:02)
  12. Season's Greetings from Michael Jackson (0:09)
  13. Little Christmas Tree (3:37)
  14. Season's Greetings from Tito Jackson (0:06)
  15. Up on the House Top (DJ Spinna Re-edit) (4:59)
  16. Season's Greetings from Jackie Jackson (0:07)
  17. Rudolph the Red-Nosed Reindeer [Stripped Mix] (3:04)
  18. Season's Greetings from Jermaine Jackson (0:07)
  19. Someday at Christmas [Stripped Mix] (2:44)
  20. Give Love on Christmas Day [Group a Cappella Version] (3:34)
  21. J5 Christmas Medley (3:59)
Music & Me
Heruitgave van het Christmas album uit 1970. De nummers zijn allemaal geremasterd, waardoor het album voor mij persoonlijk de moeite waard is. 1 t/m 11 staat ook in deze volgorde op het album uit 1970. De rest zijn wat extra's. De Season's Greetings zijnleuk maar voegen niet echt iets toe, wel leuk om jonge Michael even te horen praten tegen de Motown fans.

Voor de extra's heb ik dit album niet gekocht, en ze zijn ook niet echt de moeite waard. Maar omdat de nummers dus geremastered zijn is het album wel de moeite waard. Hetzelfde cijfer van mij als aan het album uit 1970.

4****