Sebo K - Watergate 04 (2009)

Duitsland
Dance
Label: Watergate

1. dOP - Intro (3:24)
  2. Rick Wade - Night Station (3:38)
  3. Koljah en Oliver Deutschmann - Eaten Back to Life [Exclusive Watergate Edit] (4:10)
  4. Mood II Swing - Move Me (3:38)
  5. dOP - Cold World (5:58)
  6. Session Victim - Contribute (3:40)
  7. Daze Maxim en Patrice Scott - Strange Things, Excursions [Reprise] (6:16)
  8. Blagger - Strange Behaviour (4:07)
  9. Agnes - Who Cares (3:38)
  10. Martyn - Elden St. [Sebo K Watergate Edit] (5:39)
  11. RNDM - Wakefield [Exclusive Watergate Edit] (3:52)
  12. Je Davu - Music Got You Movin [Exclusive Watergate Edit] (5:12)
  13. Guillaume & The Coutu Dumonts - The Pussy Shepherd (4:07)
  14. Sid LeRock - Naked [DJ Koze Remix] (5:45)
  15. Nina Kraviz - Voices (4:56)
avatar van trebremmit
Watergate is een club in Berlijn en dit is alweer het vierde album wat ze uitbrengen.
Gemixed door Sebo K, een voor mij onbekende dj, maar hij doet het zeer goed op deze cd, goeie platenkeuze met heerlijke deep house en rustige techno, een sfeervolle mix van deze man.

avatar van mkrake
Inderdaad een lekkere mix van ene Sebo K (voor mij ook een onbekende). Echt deephouse vind ik het zelf niet (bij RA hebben ze het ook over Deephouse), het is vooral techno wat de klok slaat. Op sommige momenten doet het me aan Richie Hawtin denken, alleen deze mix is wat "voller"..

tuktak
sebo k is toch wel een gevestigde naam in de techhouse wereld. zo bestaat ook op deze plaat uit techhouse, met zo nu en dan wat genre-uitstapjes. best een goede mixplaat, die verder nergens opzienbarend is.

avatar van Leonard91
Voor mij is dit toch wel de beste uit de serie tot nu toe. Alles loopt perfect in elkaar over en de platenkeuze is prima. Een of twee echte knallers erbij en het was een topplaat geweest.

avatar van trebremmit
Grappig, tot een aantal jaren terug wist ik nooit dat track 4 al zo oud was, past gewoon perfect in de mix en doet niet oud aan.

Mood II Swing - Move Me (1995)

Blijft een prima mixalbum dit trouwens.