Bizzy Bone - Alpha and Omega (2004)

Label: Bungalo

7. My Niggaz (4:27)
  8. Thug World (3:48)
  9. I Understand (5:02)
  10. We Play (5:05)
  11. All in Together (5:01)
  12. Everywhere I Go (4:26)
  13. Sit Back Relax (3:25)
  14. Better Run, Better Hide (3:52)
BB Gambini
Goed album, de DVD die erbij zit is ook goed. De beats hadden van mij wel wat beter gemogen. *3

Ik vond dit wel een goed albumpje van Bizzy.
Ik had er wel veel meer van verwacht want had die snippets ervan gehoord toen het album nog Book Of Byron zou heten. En die tracks hebben ze ervan geschrapt. En die waren GOED!

Maar alsnog een smoothe album en die DVD is ook keihard!

RedLightCityBoy
Dit wordt gezien als de emotionele plaat van Bizzy Bone.
Hij zat hier midden in de ruzie met Bone Thugs N Harmony en had vele problemen met familie en vrienden. Ik elke tekst hoor je daar wel wat van terug. Opzich een aardig album, hij rapt echt zijn pijn weg en dat is erg sterk gedaan.
Maar het album heeft soms ook echte dieptepunten door slechte beats.
Het laatste nummer is een diss naar b2k (erg goed gedaan)

Kwa lyrics een top album. Helaas zijn de beats niet optimaal en dat zorgt er voor dat dit album echt op je in moet werken. De lyrics zijn echt goed en bieden veel luisterplezier.

zeker een aanrader voor de luisteraar die graag tijd neemt voor een album.

avatar van Jorge-E
Zeer goed album, ik beging zowaar een grotere fan te worden van Bizzy solo door dit album want dit is gewoon heel goed.